Socialt ansvar

Eftersom vores mission er så tæt knyttet til menneskers trivsel har Medtronics medarbejdere altid haft en ægte følelse af moralsk formål og ansvar. Med tiden har vi nedfældet det ansvar i politikker og programmer, der hjælper os med at holde hinanden ansvarlige og tilkendegive vores engagement over for vores mange interessenter.

CSR-rapport

2013 Medtronic Corporate Citizenship Report

Medtronics CSR-rapport for 2013

Samarbejde med læger

Vores samarbejde med læger er essentielt, hvis vi skal skabe innovative terapier, som hvert år kan ændre livet for ufattelig mange mennesker og medvirke til, at vi opfylder vores mission om at lindre smerter, genoprette sundhed og forlænge liv.

Jill McCarty Dr Albright Kevin
Se hvordan en lærer har glæde af forbedret bevægelighed i ryggen Se hvordan lægen inspirerer andre ved at hjælpe børn Se hvordan en læge påvirker patienters liv ved at reducere unødvendige stød

Se disse videoer på vores amerikanske hjemmeside.

Læger bidrager med enestående klinisk forståelse, hjælper os med at finde vejen til nye terapier, samarbejder tæt med os om teknologiudvikling og underviser andre læger i sikker og effektiv anvendelse af vores terapier.

Når lægerne bidrager med disse ting, er det rimeligt, at medikovirksomheder betaler dem et passende beløb – "rimelig markedsværdi" – og samtidig opretholder det fortrolige forhold mellem læger og patienter. For at kunne opfylde begge må samarbejdet mellem læger og medikovirksomheder hvile på faste principper. Begge parter skal arbejde på at skabe gennemsigtighed i samarbejdet.

Hos Medtronic tager vi vores etiske ansvar alvorligt. Vi har udviklet styrende principper for vores samarbejde med læger for at sikre, at beslutninger om behandling altid styres af patientens behov og lægens ekspertise.

Progressiv og førende på kvalitet

Kvalitet har været en fast bestanddel af vores mission, siden den ene grundlægger Earl Bakken skrev den ned i 1960. Et af de seks grundprincipper i vores mission er:

Altid at bestræbe os på, at vores produkter skal have den højest mulige pålidelighed og kvalitet. At være et forbillede for andre selskaber og være anerkendt for vores loyalitet, ærlighed, integritet og service.

Visual: Medtronic's comprehensive medical device quality approach

Eftersom patienternes liv er på spil, tager vi vores ansvar meget alvorligt. For os betyder det at:

  • gribe kvalitet helhedsorienteret an - ikke kun i forbindelse med produkter, men i alt vi foretager os (se filmen herunder)
  • køre en omfattende proces som et kredsløb i hele produktets livstid
  • være proaktive – for at forebygge og opdage problemer tidligt
  • være samarbejdende – samarbejde med læger, som er dem, der er tættest på vores produkter og processer
  • være gennemsigtig – at dele vores forventninger og resultater med alle vores interessenter og øge bevidstheden om mulige problemer tidligt

Vores kvalitetspolitik

Vi vil overgå vores kunders forventninger ved uden forbehold at arbejde for uovertruffen produktkvalitet, pålidelighed og patientsikkerhed ved hjælp af effektive og smidige processer, der overholder reglerne.

Vi vil fortsat forbedre vores kvalitetsstyringssystemer, overholde alle gældende myndighedskrav og levere det optimale til vores kunder inden for produkter, processer, serviceydelser og samarbejde.

Last updated: 3 Mar 2014

Section Navigation

Additional information

Årsrapport 2013

Delivering Solutions. Advancing Healthcare.

Medtronic Annual Report 2013

Se eller hemte Medtronic Annual Report 2013

Denmark